Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Εντυπώσεις μαθητών & μαθητριών για το μάθημα των Θρησκευτικών Α΄, Β΄,Γ΄ Γυμνασίου (συνέχεια...)


  • Το μάθημα των Θρησκευτικών είναι κατά την γνώμη μου αρκετά ενδιαφέρον. Γενικά , πιστεύω πως ο τρόπος με τον οποίο διδάσκεται είναι πραγματικά ωφέλιμος  και ευνοεί την κριτική σκέψη.
  • Το μάθημα των θρησκευτικών , για μένα προσωπικά , είναι μια σπουδαία ευκαιρία για τους νέους της εποχής μας. Δίνει την δυνατότητα να γνωρίσουμε πολλά πράγματα γύρω από την πίστη μας και η καθηγήτριά μας είναι πάντα πρόθυμη να συζητήσει μαζί μας και να λύσει τις απορίες μας . Στην χώρα που κατοικούσα πριν φοιτήσω στην Ελλάδα δεν υπήρχε αυτό το μάθημα στο σχολικό μας πρόγραμμα. Χαίρομαι πραγματικά που εδώ μπόρεσα να μάθω τόσα πολλά πράγματα και να δυναμώσω την πίστη μου.
  • Πιστεύω πως το μάθημα των θρησκευτικών είναι το σημαντικότερο από όλα όσα διδάσκονται στο σχολείο. μέσα από μικρά και κατανοητά κείμενα μελετάμε την Αγία Γραφή και γινόμαστε άνθρωποι συνειδητοποιημένοι. Νομίζω πως το εκπαιδευτικό σύστημα που έχουμε δεν δίνει στο μάθημα των θρησκευτικών την βαρύτητα που του αρμόζει. Θα έπρεπε να έχουμε περισσότερες διδακτικές ώρες και να κάνουμε διάφορες εκπαιδευτικές εκδρομές γύρω από τα θέματα που εξετάζουμε.
  • Το μάθημα των θρησκευτικών βοηθά να λύσουμε πολλές μας απορίες, να καταλάβουμε, να ανακαλύψουμε και να πλησιάσουμε την χριστιανική πίστη.
  • Γενικά είναι ένα από τα ποιο ωραία μαθήματα. Μου αρέσει πολύ γιατί μαθαίνοντας για τον Θεό ερχόμαστε πιο πολύ κοντά του.Είναι ένα εύκολο μάθημα στο οποίο όλοι μπορούν να συμμετέχουν.
  • Στην περίοδο της σχολικής μου φοίτησης στο δημοτικό και τώρα στο γυμνάσιο, συνάντησα εξαιρετικούς δασκάλους και καθηγητές οι οποίοι με βοήθησαν να αγαπήσω το μάθημα των θρησκευτικών και επηρέασαν την συμπεριφορά και τον χαρακτήρα μου.
  • Αρχικά θεωρούσα το μάθημα των θρησκευτικών δευτερεύον. Αργότερα  μου τράβηξαν το ενδιαφέρον γιατί μου πρόσφεραν την ευκαιρία να μάθω πολλά πράγματα που τα είχα απορία από μικρός. Πλέον το θεωρό ένα μάθημα απαραίτητο μου μου αρέσει πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...