Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Εντυπώσεις μαθητών & μαθητριών για το μάθημα των Θρησκευτικών

Ο π. Χρύσανθος ζήτησε από μαθητές και μαθήτριες του Προτύπου Πειραματικού Γυμνασίου του Πανεπιστημίου Πατρών καθώς και του 2ου Γενικού Λυκείου Πατρών να αποτυπώσουν ανωνύμως τις εντυπώσεις τους από το μάθημα των Θρησκευτικών στο σχολείο και τους προβληματισμούς τους για τα σύγχρονα προβλήματα. Σε συνέχειες θα παραθέσουμε τις απόψεις των παιδιών.



  • Το μάθημα των Θρησκευτικών είναι πολύ ωραίο διότι απαντά σε μεταφυσικά ζητήματα όπως η μεταθάνατια ζωή & δίνει απαντήσεις στα μεγάλα ερωτηματικά που αφορούν κάθε άνθρωπο.
  • Πιστεύω πως το μάθημα των Θρησκευτικών είναι πολύ σημαντικό και παίζει μεγάλο ρόλο στη ζωή όλων μας και ιδιαιτέρως των μαθητών. Μας βοηθάει να επικεντρωθούμε στη θρησκεία μας και να πάρουμε δύναμη για τον αγώνα μας.
  • Το μάθημά των Θρησκευτικών με έχει βοηθήσει πολύ να απαντήσω σε διάφορες απορίες μου για πνευματικά θέματα και τη μετά θάνατον ζωή.
  • Η προσωπική μου εκτίμηση για το μάθημα των Θρησκευτικών είναι ότι έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Μαθαίνουμε πολλά πράγματα για το Χριστό και την παρουσία Του πάνω στη γη. Επίσης μου απαντήθηκαν πολλά ερωτήματα όπως για παράδειγμα τί σημαίνει ότι ο Θεός είναι πανταχού παρών. 
  • Τα Θρησκευτικά φέτος είναι ένα από τα αγαπήμενα μου μαθήματα. Προσφέρεται για ελεύθερη συζήτηση και μπορούμε να πούμε τη γνώμη μας. Τέλος μας βοηθά να καταλάβουμε την πίστη μας. 
  • Για μένα τα Θρησκευτικά είναι πηγή προβληματισμού και ωραίων συζητήσεων. Τα θέματα του μαθήματος με απασχολούν πολύ.
  • Μου άρεσε πολύ που στο μάθημα των Θρησκευτικών παίρνουμε διδάγματα και αρχές για τη ζωή μας μέσα από τις διηγήσεις της Παλαιάς & της Καινής Διαθήκης. Βέβαια όλα αυτά δεν είναι εύκολα στην εφαρμογή τους αλλά με τη βοήθεια του Θεού μπορούμε να προσπαθήσουμε.
  • Το μάθημα είναι πολύ ωραίο και ενδιαφέρον αλλά εγώ αγχώνομαι συχνά με τη βαθμολογία και τις εξετάσεις. Πιστεύω ότι αν το μάθημα δεν εξεταζόταν στο τέλος της χρονιάς και δεν είχε βαθμολογία, οι μαθητές θα το αγαπούσαν περισσότερο. Γενικά οι εξετάσεις σε όλα τα μαθήματα μας αγχώνουν και μας κάνουν να χάνουμε το πραγματικό νόημα του μαθήματος.
  • Κατά τη γνώμη μου το μάθημα από το δημοτικό ως και τώρα στο Γυμνάσιο είναι πολύ ωραίο. Μας δίνει την ευκαιρία να μάθουμε για την πίστη μας, την ιστορία του Χριστιανισμού και τη Χριστιανική ζωή.
  • Κάποια παιδιά  θεωρούν το μάθημα δευτερεύον. Εμένα προσωπικά μου αρέσει γιατί λύνονται πολλές απορίες που είχα μέχρι τώρα, προσπαθώ να καταλάβω γιατί ζούμε και ποιός είναι ο σκοπός της ζωής μας. Αν αυτό το καταλάβω, πιστεύω ότι θα είμαι πολύ ευτυχισμένος άνθρωπος στη ζωή μου.                 
 
* Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...