Ήδη
πολλοί εκπαιδευτικοί και δημοσιογράφοι του εκπαιδευτικού ρεπορτάζ
εκφράζουν την ανησυχία τους για την έρευνα αυτή και θεωρούν πως το
Υπουργείο σχεδιάζει τη χρήση της «Κοινής Γνώμης» ως επικοινωνιακό όχημα
για τις αλλαγές στο Λύκειο. Ο γνωστός εκπαιδευτικός συντάκτης Χρήστος Κάτσικας σε σημερινό του άρθρο στην alfavita.gr σημειώνει μεταξύ άλλων:
«Το
Υπουργείο κάνει μια έξυπνη κίνηση για να μαζικοποιήσει τους
υποστηρικτές του. Θα πάρει τα στοιχεία της έρευνας της «κοινής γνώμης»
που θα είναι : οι καθηγητές δεν δουλεύουν, το παιδί μου μόνο στο
φροντιστήριο μαθαίνει, οι υπολογιστές δεν δουλεύουν, αναγκάζομαι να
πληρώνω ιδιαίτερα, κλπ κλπ (αυτά θα είναι τα αποτελέσματα της έρευνα
καθώς, ως γνωστό, ότι αγκίστρι βάζεις τέτοια ψάρια πιάνεις). Τι ζητάει
λοιπόν η «κοινή γνώμη»; ΑΛΛΑΓΗ.
Έ
το Υπουργείο την έχει. Θα την προσφέρει καλά διπλωμένη σε χρυσόχαρτο με
φιόγκους όπως ταιριάζει να μεταμφιέζει κανείς το κακό για να μην
αναγνωριστεί έγκαιρα».
Όσον αφορά πάντως το μάθημα των Θρησκευτικών και το σχεδιασμό μετατροπής του σε επιλεγόμενο στο Λύκειο....υπενθυμίζουμε στα στελέχη του Υπουργείου ότι έρευνα του Mega στις 13/4/2009 έδειξε ότι το 67,4% των πολιτών πιστεύουν ότι το μάθημα των Θρησκευτικών πρέπει να παραμείνει υποχρεωτικό. Ως γνωστόν δε το Mega δεν θα είχε κανένα λόγο αλλοίωσης της έρευνας προς το συμφέρον του θρησκευτικού μαθήματος. Ομοίως άλλη έρευνα της RASS για λογαριασμό του zoomnews.gr, το Μάρτιο του 2010 έδειξε ότι το 82,3% διαφωνεί με την κατάργηση των θρησκευτικών συμβόλων από τα σχολεία.
Η Κοινή Γνώμη έχει εκφρασθεί υπέρ της υποχρεωτικότητας του μαθήματος των Θρησκευτικών. Τη μετατροπή του σε επιλεγόμενο επιδιώκουν οι γνωστές μικρές ομάδες που στοχεύουν στην αποχριστιανοποίηση της παιδείας μας αλλά βρίσκουν πολλές φορές πολιτικούς πρόθυμους να προχωρήσουν σε υλοποίηση των σχεδίων τους.
Είναι σαφές ότι αποτέλεσμα έρευνας της «κοινής γνώμης» που θα ζητά την κατάργηση του υποχρεωτικού χαρακτήρα των Θρησκευτικών θα κριθεί τουλάχιστον ως ανακριβές και προκατασκευασμένο.
ΠΗΓΗ : http://thriskeftika.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου